דפים

יום שלישי, דצמבר 16, 2008

עדכונים...

בגלל עומסים לא הספקתי לכתוב פוסט כבר הרבה מאוד זמן. ואז עוד משהו קרה, לפני שבועיים עברתי תאונה די נבזית וכואבת. בקיצור עכשיו אני גם מגובסת וגם לא מרוכזת. ביד אחת מנסה לכתוב פוסט סיכום 2008 אבל כבר לא בטוחה שאצליח לעשות את זה כמו שצריך. מתנצלת בפני הקוראים ומקווה שתהיה לכם סבלנות לחכות כמה שבועות עד שאחזור לשגרה.

אבל הנה משהו נחמד - לפני שבוע פורסמה במוסף כלכליסט כתבת פרופיל על קסטה תחת הכותרת בלוג בין הסלילים (ידיעות אחרונות, 7.12.08). הכותבת, רוני שני, לא ראיינה או דיברה איתי אז יצא שגיליתי את זה באיחור ובהפתעה. לקריאה לחצו כאן.

לא יודעת אם ישירות או בעקיפין בגלל הכתבה, אתמול הגיע אליי מייל מאחיות (תאומות) שהיו איתי בשנים הראשונות של בית הספר אי שם בחו"ל במסגרת שליחות ההורים שלנו. מדובר על חידוש קשר אחרי ניתוק של עשרות שנים (פעם נפגשנו לכמה דקות בלשכת גיוס. כנראה הוזמנו יחד לצו ראשון כי נולדנו בהפרש יום). בקיצור התרגשתי לגלות ששתיהן בלוגריות מעולות ויש לנו אהבות משותפות. עדי כותבת את רעל ותחרה (הרבה על קולנוע אבל לא רק), וגלי המוכרת בכינוי shoegazer, כותבת את בלוג המוזיקה המצוין לגדול אחורה.

אפרופו, רשימת בלוגים ישראלים על מוזיקה התעדכנה, גם של הקומיקס (המצטמצמת לצערי), וגם לוח כנסים על מוזיקה לשנת 2009 מתחיל להתגבש. עבור כל אלה אני תמיד צריכה עזרה ולינקים מכם אז אל תהססו לכתוב לי.

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

תרגישי טוב פני!

אנונימי אמר/ה...

החלמה מהירה פני יקרה!

אנונימי אמר/ה...

החלמה מהירה!

אנונימי אמר/ה...

פני,
החלמה מהירה.

הוספת תגובה