דפים

יום שישי, מאי 16, 2008

Trevor Pinch בישראל, יומולדת שנתיים לבלוג, התנצלות

רק אתמול בלילה נודע לי כי פרופ' Trevor Pinch יתארח ביום א' הקרוב (18.5) באוניברסיטת בר-אילן. בגלל שמדובר ברגע האחרון אני מפנה את תשומת לבכם לעניין כאן ולא מכניסה ללוח ההרצאות והכנסים הרגיל.
פרופ' פינץ' מגיע מאוניברסיטת Cornell בניו יורק והוא מעניין כי הוא בעצם סוציולוג שעובד במחלקה למדעים וטכנולוגיה ובשנים האחרונות המחקר שלו מוקדש לטכנולוגיות מוזיקה.
ההרצאה שכותרתה: Mashups & Moshes: Building Commitments in On-Line Music תיערך במסגרת קולוקוויום בר-אילן למדע טכנולוגיה וחברה, שעה 18:00, בניין שטרן (מס' 605), חדר 011, ללא תשלום. אני מקווה להיות שם ואם יהיה מוצלח אשתדל לסכם ולפרסם את הדברים.

ב-21 לחודש ימלאו שנתיים לקסטה (הנה תזכורת לפוסט הראשון). לציון היום יתפרסם כאן טור אורח מיוחד: המאמר יהיה ארוך מהרגיל ויהווה מעין סגירת מעגל כי הוא ייכתב על ידי "הסנדק" של הבלוג הזה – עמי סלנט. סלנט היה מרצה שלי במסגרת לימודי התואר השני במחלקה ללימודי מידע. באחד הקורסים, במקום מבחן או עבודה, נתבקשו הסטודנטים להרים ולכתוב בלוג מקצועי. כך קסטה התחיל. עד היום עמי שולח לי ידיעות בענייני מוזיקה, מעודד, מחמיא ודוחף הלאה גם מבחינת ההרצאות והכתיבה מחוץ לבלוג על מוזיקה ומידע. מה לעמי סלנט ומוזיקה? על מה יכתוב? חכו ליום רביעי...

ולסיום כמה טיעונים להגנתי, כי אני מודה ויודעת שקצב הכתיבה בבלוג לא מזהיר:
1. זה מציק לי ואני מבקשת את סליחת הקוראים הנאמנים.
2. הבלוג ממשיך להיות מתוחזק למשעי – ה-RSS עובד שעות נוספות ואיסוף החומר לכתיבה מעולם לא נפסק! רשימות הבלוגים של מוזיקה ושל קומיקס ואנימציה מתעדכנות וגם לוח ההרצאות והכנסים. אפילו התחלתי במעין "הגהה" הדרגתית לכל הפוסטים על מנת לתקן כל מיני אי דיוקים, ניסוחים ושיפור תגיות.
3. אני עובדת על הכנת שתי הרצאות נוספות על מוזיקה ומידע. אפרט לגביהן בהמשך כשיהיו יותר פרטים.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מוזיקה

הכנסו לכאן ותוכלו (בעזרת יוטיוב) לשמוע ולראות ביצועים שונים של מוזיקה ברשת:

http://web.beitberl.ac.il/~amnon.till/lart.htm

בברכה אמנון

רסיבר אמר/ה...

התגובה שלי מתחילה במילה "לא" אבל ההמשך שלה חיובי לגמרי: לא חושב שנתקלתי בבלוג בכלל, או בלוג שעוסק במוסיקה בפרט, בכתיבה כה מקיפה, מעניינת ומאתגרת, כמו ב-קסטה. בתור אדם אנלוגי בעידן דיגיטלי, שחוטא לא מעט בשימוש באספקטים הדיגיטליים המפתים שסובבים אותנו, הבלוג הזה, הפוסט האחרון והקודמים לו, על שלל הלינקים וההסתעפויות שלהם, מעסיקים אותי זמן רב, שכל דקה מנו היא הנאה צרופה. שאפו.
ראובן ברד"ך.
רסיבר
http://recieverblog.blogspot.com/

הוספת תגובה