דפים

יום חמישי, מאי 20, 2010

"השיחה 5" / גלי גונן (cassette tape forever #2)

לכבוד יום הולדת 4 לאתר קסטה הושקה הבוקר תערוכה מקוונת ראשונה מסוגה המוקדשת לתרבות הקסטות. העבודות יעלו בזו אחר זו לאורך כל שעות היום!

העבודה השנייה בפרויקט היא חלק מסדרת פוסטים הזויה שנקראת השיחה ומתפרסמת בבלוג מוזיקה אהוב עליי במיוחד - לגדול אחורה. לשמחתי הפרק החמישי בסדרה מוקדש לפרויקט Cassette tape forever. את הפרקים הקודמים של השיחה תוכלו לראות כאן.

יוצרת: גלי גונן
שם העבודה: השיחה 5
במילים שלה: "בפרק החמישי של "השיחה-דיאלוגים בחשכה" אנחנו מוצאים את צ'ובאקה בעיצומו של שבר בחייו. ימי הזוהר שלו חלפו, הוא משקיף מהצד בגיבורי התרבות החדשים, מבולבל משפע ההזדמנויות. את הפתרון הוא מוצא אצל חברה ותיקה ששבה אל חייו באופן מפתיע."

השיחה 5 - גלי גונן
Gali Gonen - The Conversation 5
Detail, click to enlarge / All rights reserved


חלק מהיצירה
לצפייה בעבודה המלאה ובאיכות מקסימלית חובה ללחוץ על התמונה


כל הזכויות שמורות לגלי גונן. אין לשכפל, להעתיק, לצלם, לאחסן במאגר מידע כל חלק מהיצירה הנ"ל. שימוש מסחרי מכל סוג שהוא ביצירה אסור אלא ברשות מפורשת מהיוצרת.

העבודה הבאה: נטע כנה - Rewind
עבודה קודמת: גלנדון ואיזבלה - דוקטור קסטה

4 תגובות:

canna אמר/ה...

משעשע! חשבתי שגם השיחות הקודמות עוסקות בצ׳ובקה וקצת התאכזבתי שלא....
בקיצור עוד צ׳ובקה!

גלי אמר/ה...

אף אחת מהשיחות (כולל זו ) לא עוסקות בצ'ובאקה . כולן עוסקות בדיאלוגים בחשיכה- דיאלוג שהוא בעצם מונולוג של שניים. רק שהפעם השיח הוא פנימי באופן בוטה :) . למעשה בפרק הזה יש ספין מאד משמעותי- עד כה לא היה סיכוי שהדמויות המשוחחות תיפגשנה בינהן מלבד בדימיוני ואצלי בבלוג. זה ספין שהרשיתי לעצמי לעשות לכבוד יומהולדת ה-4 :)
תודה!

canna אמר/ה...

אני דווקא מצא חן בעיני לקחת דמות פנטסטית שכולנו מכירים משנות ה-80 ולשים אותה במקום של ההורים שלנו ואיך שהם מסתדרים עם כל החידושים המטורפים של ימינו
למשל יש לי חבר בעבודה שאבא שלו מקליט תוכניות רדיו מהמחשב על טייפ סלילים (!)
אני מתכוונת איך לכל הרוחות הוא למד בכלל לחבר מחשב לטייפ סלילים??
.....
נראה שגם אנחנו יצאנו קצת דיאלוג שהוא מונולוג :-)

גלי אמר/ה...

זה כיוון יפה . לעומת זאת, לא חייבים להרחיק לכת- אפשר ללכת לדור שלנו (שלי ). אני אכתוב אצלי עוד- לא רוצה להשתלט פה יותר מדי .

הוספת תגובה