דפים

יום חמישי, יוני 05, 2008

הרצאות חדשות: "7 דקות" בבי"ס הלילי וכנס "גולשים באינטרנט 7"

שתי ההרצאות הקרובות שלי בחודש יוני שונות בתכלית:

הראשונה תתקיים במסגרת בית הספר הלילי שמתקיים בפעם השישית. המארגנים הם החבורה הנהדרת שארגנה לפני חצי שנה את פסטיבל המוזיקה החינמי שכתבתי עליו בהתלהבות.
בפעם זו המארגנים מבטיחים "שהערב ייפתח בהופעה של להקת הסמבה עלמה קלמה, בין ההרצאות והסדנאות יהיו הרצאה ושיחה על הקשר בין מיצגים למיתוסים ואגדות, סדנת ריקוד דבקה, סדנת תיאטרון על היחסים בין שחקן לדמות, הרצאה ושיחה על חומות וגבולות במאה ה-20, הופעת תיאטרון חזותי והתכנסות לסיפור סיפורים אל תוך הלילה."
בנוסף, באירוע הקהילתי הזה ישנה מסורת הקרויה "7 דקות" שבה כל אחד מוזמן להכין הרצאה, הופעה, משחק או כל דבר שיימשך עד שבע דקות. ב- 7 הדקות שיינתנו לי אנסה לשכנע (בעזרת תמונות) שהקסטות עדיין לא נעלמו מהתרבות הפופולרית שלנו.
ההשתתפות היא לגמרי בחינם! יום שישי הבא (13.6) החל מ- 20:00. ברנר 19, ת"א

ההרצאה השניה (באווירה הרבה יותר רצינית...) תתקיים ביום שני, 23 ביוני, בכנס "גולשים באינטרנט 7" שמארגן באופן מסורתי מכון מופ"ת* בת"א.
הפעם אציג רק בקצרה את המהפכה המתרחשת בתעשיית המוזיקה ודרכים עיקריות לחיפוש ואחסון אודיו ברשת ואילו בחצי השני, כיוון שמדובר בקהל של מרצים וחוקרי חינוך (שאני מניחה כי באופן יחסי הם הדיוטות בנושא), אתייחס גם להיבטים של למידה והוראת מוזיקה דרך הרשת ולגישות אלטרנטיביות בנושא זכויות יוצרים לעומת המקובל בתכניות לימודים בבתי ספר.
ההרצאה תימשך כחצי שעה במסגרת המושב "תרבות צומחת באינטרנט" (יו"ר: ד"ר ענת אוסטר).
הכנס מיועד בעיקר לאנשי חינוך אך פתוח לקהל הרחב עם נושאים מגוונים ומעניינים במחיר סביר. כל הפרטים והתכנית המלאה באתר הכנס.

ובקטנה...
שמחה לספר שקסטה ברשימת הבלוגים הנבחרים לשנת 2008 של אורי קציר, עורך "אפלטון".

*גילוי נאות: אני מועסקת במכון מופ"ת. עם זאת, הרצאתי נעשית ללא תשלום ובאופן עצמאי ונפרד מעבודתי בארגון הנ"ל

0 תגובות:

הוספת תגובה