דפים

יום שלישי, אפריל 29, 2008

כתיבה מחוץ לבלוג - עדכון

מתנצלת שאיני מצליחה לכתוב כאן בצורה מסודרת בתקופה האחרונה, מקווה לחזור לשגרת כתיבה בקרוב! בינתיים הנה שתי הפניות לחומרים שפרסמתי מחוץ לבלוג:

1. במוסף עוצמת המידע של עיתון הארץ (עורך: אורי שלזינגר) התפרסם מאמר שכתבתי בנושא "מוזיקה בעידן הדיגיטלי – היבטים של מידע". זו פעם ראשונה שכתבתי עבור עיתון וזה גרם לי להעריך מאוד את הכתיבה בבלוג עצמאי. מבחינה טכנית היה קשה לכתוב בלי קישורים לאתרים. אמנם גם כשכתבתי עבודות סמינריון באוניברסיטה המצב היה דומה, אבל לפחות לא חלה עליי מגבלה של כמות מילים. קושי נוסף - לא להכיר את הקהל ולכתוב גם משהו מקצועי אבל גם כללי ומתאים להדיוטות בנושא. ומבחינת עצמאות הכתיבה, במאמר ההבלטות והכותרות בידי העורך ויש כל מיני הנחיות. בכל מקרה אני שמחה על ההתנסות והתגובות שקיבלתי וגם אתם מוזמנים לקרוא ולהביע דעה (עוד חיסרון בעיתון לעומת מערכת התגובות הזמינה שכאן...) המאמר בפורמט JPEG ברזולוציה גבוהה כדי שיהיה נוח לקרוא, אך המשמעות שהקובץ שוקל כמעט 4 מגה, להורדה מכאן.

2. לרגל הגעתו של מוריסי להופעה בת"א, נזכרתי שלא סיפרתי כאן כי במסגרת פרויקט ספירת העונג שהוקדש לשירי פתיחה באתר עונג שבת, פורסם טור אורח שלי על השיר The Queen Is Dead של להקת הסמית'ס. השיר כל כך חשוב ומשפיע בעייני, שהבחירה בו היתה אחת הקלות שאי פעם התבקשתי לעשות. לקריאת הטור לחצו כאן.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בהצלחה בכתיבה העיתונאית. כתבה מעניינת. מה דעתך על דברים כמו המשחקguitar player?

קסטה אמר/ה...

תודה תומר.
נראה לי שהמאמר היה הזמנה חד פעמית, לא חושבת שזו תחילתה של כתיבה עיתונאית :-)
מניחה שאתה מתכוון למשחק guitar hero? אני מתכננת לכתוב על זה כאן בבלוג, ובינתיים נואשת שמישהו יתן לי צ'אנס לנסות ולשחק בזה!

אנונימי אמר/ה...

אכן התכוונתי guitar hero , ולא guitar player, כנראה שהשעה עשתה את שלה, תודה.

הוספת תגובה