דפים

יום רביעי, ינואר 23, 2008

ג'יגה ב' / כנס Info 2008

ביום ד', 2 באפריל, אני מעבירה בכנס השנתי Info 2008 שמארגנת חברת טלדן, הרצאה בת חצי שעה שכותרתה "מוזיקה בעידן הדיגיטלי – היבטים מידעניים". ההרצאה תתקיים במסגרת המושב "הדור החמישי: כיוונים חדשניים במידענות וניהול תוכן" (יו"ר: עמי סלנט). בשלב זה אני אני עדיין מתלבטת עם תכנון ההרצאה. אשמח לקבל טיפים ועצות, רק זכרו שקהל היעד הוא בעיקרו קהל אקדמי שמתעניין בתחומים של מידענות, ספרנות, ניהול ידע וכיו"ב, שלא ממש קורא בלוגים של מוסיקה. באופן אישי שנים קיוויתי שתהיה לי הזדמנות לשלב בין המקצוע והלימודים (לימודי מידע) לתחום הכתיבה בבלוג והאהבה למוסיקה. עכשיו צריך להחזיק אצבעות שהתוצאה תהיה בסופו של דבר ראויה...

כדאי לציין הרצאה נוספת באותו כנס שנקראת "מרוב עצים רואים את היער! איסוף, קיטלוג והנגשה בארכיון הצליל הלאומי". ההרצאה תתקיים ביום ב', 31 במרץ, במסגרת המושב "נתיבים למידע בספרייה הלאומית: על מפעלי ביבליוגרפיה ודיגיטציה" (יו"ר: פרופ' קרל פוזי). יעבירו אותה במשותף ד"ר גילה פלם ומיכאל לוקין ממחלקת המוסיקה וארכיון הצליל הלאומי בספרייה הלאומית.

הבשורה הלא משהו היא שהכנס מתקיים במלון הילטון בת"א ודמי ההרשמה יקרים (780 שח, 680 ללא ארוחת צהריים). לכן למי שמעוניין להשתתף אני מציעה לנהוג כמו רוב המשתתפים ואיכשהו לנסות ולהשיג מימון ממקום העבודה או להתעקש מול חברת טלדן על הנחת סטודנט.
לתכנית הכנס המלאה ופרטי הרשמה והתקשרות (PDF)

-------------------------------

אתמול הוזמנתי להתראיין על הבלוג קסטה בג'יגה ב', תכנית המחשבים והאינטרנט ברשת ב' של קול ישראל בהנחיית נפתלי מנשה. הראיון היה קצר אבל בשבילי זו היתה פעם ראשונה ברדיו ודי התרגשתי ונלחצתי... בשבוע הקרוב ניתן להאזין לתכנית בקישור הזה (הראיון התקיים לקראת סוף השעה הראשונה של התכנית). כמה ימים לפני השידור שאל אותי מפיק התכנית, ניקולא רוזנבאום, אם יש קטע מוסיקלי שמתאים ברוחו לבלוג, וזה היה אתגר נחמד לחשוב אם יש שיר ספציפי שיכול לשקף משהו ממה שיש בקסטה. הנה רשימה חלקית של ההצעות שקיבלתי (תודה לכולם!), אתם מוזמנים לכתוב רעיונות נוספים.

בגלל ההתייחסות לחברות התקליטים:
Take A Vulgar Picture - The Smiths
Have A Cigar – Pink Floyd
בגלל הפזמון:
Anyone Can Play Guitar – Radiohead (בימינו זה סוג של נבואה, ובכלל רדיוהד עשתה השנה מהפכה בתעשיית המוזיקה)
Outside / the music is outside– David Bowie
בחור אנלוגי בעולם דיגיטלי – אלון אולארצ'יק (השיר שנבחר על ידי עורכי התכנית)
בגלל שם השיר:
Computer Love – Kraftwerk
Stay Tuned – Robert Waytt
צלילי קסטה רחוקה – רונית אופיר

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

David Crosby - Music Is Love
קצת פשטני במשמעות, אבל מקסים מקסים
ג י א

הוספת תגובה