דפים

יום שבת, ספטמבר 29, 2012

פסטיבל הטייפים התשיעי - כרטיס זוגי במתנה

בשבוע הבא יוצא לדרך פסטיבל טייפים מס' 9 במועדון "הצימר" בת"א.
כמו תמיד, קסטה והצימר נותנים לכם במתנה כרטיס זוגי לפסטיבל - שלושה ימים בהם יופיעו אמנים ומוזיקאים כאשר המשותף לכולם הוא השימוש בסלילים מגנטים וטייפים ככלי יוצר.

בפסטיבל הקרוב יופיעו שמות וותיקים לצד חדשים, וביום האחרון תיקלוטי קסטות והפתעות. אני אהיה שם ומקווה שגם אתם, ראו גם עמוד האירוע בפייסבוק.

מועדון הצימר עוזר למעצב חגי מרום ולי לאסוף בפסטיבל קסטות עבור הספר"הקסטה". כל מי שרוצה לעזור לנו להוציא לאור את הספר, מוזמנים להשאיר עבורנו קסטות במהלך ימי הפסטיבל אצל אנשי הצימר.
אם אתם רוצים לקבל את הקסטות בחזרה חשוב לציין על השקית/קופסה פרטים מלאים. אנחנו מבטיחים לשמור היטב על הקסטות ולא לעשות בהן שימוש.


חמישי / 4.10 / 20:00 
דניאל דוידובסקי; יוסי מר חיים ושמיל פרנקל; תזמורת הצימר; גיא דוביוס

שישי / 5.10 / 17:00
עומר שיזף; דודיק אופנהיים; וינסנט אנקול ומקסים טורבו; גרישא שחנס ושמיל פרנקל; עדי קום וגיל נעמתי; ניקיטה אבדול ג'אבר

שבת / 6.10 / 17:00
murmurings; אנדרו; מיסטגוג - א. בן יוסף + אשכנזי + יעקובי; Sinister Sveta; אופיר בחמוצקי; אסף סטי + דנה פרל + עידו צ'רני
מחיר כניסה ליום בודד 20 ₪
כרטיס לשלושת ימי הפסטיבל +כל הופעות חודש אוקטובר 40 ₪
כתובת: הגדוד העברי 5, ת"א (אזור תחנה מרכזית ישנה)


איך משתתפים בהגרלת כרטיס זוגי לפסטיבל?
כותבים תגובה לפוסט זה בשם מלא או כינוי מזהה ופרטים ליצירת קשר (אשמח לדעת אם עדיין יש לכם קסטות או טייפים בבית ומה אתם עושים איתם :-)
הכרטיסים רק לאחד משלושת ימי הפסטיבל במועדון הצימר לבחירתכם

3 תגובות:

Kat אמר/ה...

עדיין יש קסטות! רובם הם משלוחים של אמא שלי הנוצריה, ועוסקים בנושא. אבל כמו כן יש גם כמה קלטות ילדים ברוסית שהייתי שומעת בשמה עד כיתה ו' עוד.

קסטה אמר/ה...

kat - צרי איתי קשר במייל בבקשה

דודי אמר/ה...

יש לי עדיין קלטות ואני שומע אותם בטייפ נייד (מנהלים), יש לי קלטות בהם הקלטתי שיעורי תיפוף מכמה מבכרי המסטרים האפריקאים, יש לי גם קלטת נדירה שהקלטתי חזרה של שלומה בר ואהוד בנאי לפני מופע משותף שלהם במצדה

הוספת תגובה