דפים

יום חמישי, דצמבר 17, 2009

ספיישל ניק קייב וכמה בקשות

אתמול נסגר מעגל. הפעם הראשונה שאי פעם שמעתי את שמו של ניק קייב או שיר בביצועו היתה בספיישל של מיכל ניב ז"ל, תכנית רדיו לילית בגל"צ. נדמה לי שהייתי בכתה ח', ישבתי בחדר עם אוזניות והייתי בהלם.
אתמול שודר ב-88FM שוב ספיישל ניק קייב, שוב תכנית רדיו לילית, שוב אני עם אוזניות, אבל הפעם יושבת באולפן עם בועז כהן ומביאה איתי תיק מלא חומרים.
כשבועז שם את Tupelo דעו לכם שהוא הגדיל לעשות והשמיע את השיר מתוך תקליט שקניתי לפני 20 שנה. את האלבום The Firstborn Is Dead נסעתי לקנות בחנות בית התקליט ברח' פינסקר מיד אחרי התכנית של ניב.
באותה שנה לא מצאתי שום אלבום של קייב בחולון. הייתי צריכה לקחת אוטובוס לת"א ובדרך חזרה בקו 1 הצפוף פחדתי שהתקליט ינזק. אתמול בין כל הדיסקים, בועז הרים את מכסה הפטיפון ועשה לו כבוד. לא הייתי בהלם אבל כן התרגשתי.
את התכנית אפשר להוריד מכאן. (85 מגה)
----------------------------------------------

1. TICP – Tapes In Cinema Project
מכירים סרטים שמראים בהם טייפים, סלילים או קסטות? הכוונה לסצנות בנות 30 שניות לפחות מסרטי קולנוע בלבד (לא תעודה, אנימציה או טלוויזיה).
בכל פעם שאתם נתקלים בסרט כזה אנא כתבו לי את שמו! לחצו כאן לראות דוגמא.

2. פעם סיפרתי שאני אוספת כל שיר מולחן של יונה וולך (כמו השירים שהלחינו ערן צור או אילן וירצברג).
חסרים לי מעט שירים ואם תוכלו לעזור לי למצוא אותם תבוא עליכם הברכה. הרשימה כאן.

3. לרשימת הבלוגים הישראלים על מוזיקה נוסף טור חדש – עמוד הטוויטר של הבלוגר/ית. (כרגע בערך לשליש מהם).
אודה לכם אם תעדכנו את הפרטים החסרים כדי שהרשימה תהיה הכי מלאה. משתמשים בה הרבה והיא סוג של "דפי זהב" של בלוגים על מוזיקה, אז בבקשה תציצו בה כאן.
הרשימה מתעדכנת כבר כמה שנים באופן שוטף ואני כל פעם מגלה שלפתוח בלוג זה קל אבל להחזיק אותו מעל שנה זה סיפור אחר. זו גם הסיבה שאני לא ממהרת להכניס לרשימה כל בלוג מוזיקה חדש. תודה לכל מי ששולח קישורים, אבל הם שמורים אצלי לפחות כמה חודשים לפני פרסום.

4. שנת 2010 בפתח ובחו"ל כבר החלו לפרסם תאריכים של כנסים גדולים על מוזיקה. מה מתוכנן בישראל בשנה הקרובה? אם יש לכם מידע על ימי עיון, פאנלים או אפילו הרצאות בודדות אנא שלחו פרטים (חובה גם אתר) ואשמח לעדכן את לוח כנסים והרצאות. שימו לב לקריטריונים!

5. לפני כמה חודשים כתבתי שחשבון הטוויטר שלי שומם. הוא כבר לא. יש בו עדכונים על הבלוג, מחשבות על מוזיקה ולפעמים על דברים אחרים. בניגוד למקובל אני מוחקת ממנו תכנים ש"פג תוקפם".
אני כל הזמן שומעת מאנשים סביבי שהם לא יודעים מה זה טוויטר או לא רוצים להירשם לשום רשת חברתית וזה לגמרי מובן. לכן זכרו גם שזה בסך הכל עמוד אינטרנט עם כתובת רגילה שאפשר לקרוא בו באופן חופשי בלי שום הרשמה, או להתעדכן באמצעות RSS מבלי להיות "עוקבים" או "חברים".
כתובת עמוד הטוויטר שלי
פיד RSS לטוויטר שלי

0 תגובות:

הוספת תגובה