דפים

יום רביעי, אוגוסט 08, 2007

משחקים במוזיקה

משחק המוסיקה החם ביותר בשוק הוא Guitar Hero 2. נראה לי אדיר ויותר מוצדק משטיח הריקוד המפורסם. המשחק מדמה נגינה בגיטרה חשמלית בכיף אולטימטיבי, לשירים שברובם אינם מבוצעים ע"י הלהקות המקוריות אך לפי הביקורות הביצוע עדיין מוצלח ביותר. *
הבעיה שהמשחק מותאם לקונסולות (playstation2, xbox) וזה לא פותר לנו את הבעיה של סוף החופש הגדול!
הקייטנות נגמרו, המטפלות בחופשה, הילדים מגיעים אתכם לעבודה או למשרד, או שאחיינים מתדפקים על דלתכם עם תיק ארוז לשבוע - לשם כך צריך משחקים ברשת שיעבירו את הזמן בלי יותר מדי ציוד ורעש. אם אלה יעזרו לכם להעביר אפילו שעתיים בדרך ל-1 בספטמבר, דיינו:

Creating Music –זיהוי צלילים, יצירת מנגינה, שימוש בכלים. משחקים המתאימים לילדים קטנים, אתר חינוכי וסימפטי.

כלי נגינה - הנה פאזלים וגם דפי צביעה.

Classic for Kids – בעיקר הלחנה ויצירת מנגינות, זיהוי תווים. מתאים לילדים גדולים יותר או כאלה שלומדים נגינה.
משחקים של השכלה מוזיקלית וחידוני ידע יש גם כאן, אך דורשים ידע באנגלית.

קסילופון רחוב סומסום, למבוגרים בלבד

BBC Music – אוסף כלים להלחנה, יצירת מיקסים, תהליך כתיבת שיר ויצירת טראק באולפן מדומה, עריכת קליפ ועוד. מיועד לנוער ומבוגרים.
לילדים צעירים יותר כדאי לבקר באתר נוסף של הבי.בי.סי - Making Tracks כשמו כן הוא, עם דגש על תופים ומקצבים.
שני האתרים משובחים ולא מביישים את הפירמה עם פלטפורמות ברמת עיצוב ותפעול גבוהה.

Songtapper - האם מישהו אי פעם הצליח עם המשחק של זיהוי השיר לפי תיפוף על המקלדת? זו דוגמא לאחד מהם, אני לא מצליחה אפילו לזהות את השירים מתוך המנגינות שכבר זוהו, אם אפשר בכלל לקרוא לקובץ midi מנגינה...

Dub City Rockers ו-Dub Selectors – יוצרים מוסיקה באווירת ג'מייקה צבעונית עם נגיעות רגאיי וכל מיני לופים שמתאימים מאוד לקיץ.

וכל מי שלא יכול להתרחק מחוויית המסחר בעולמות וירטואלים (ואגב לייבלים מתחילים להראות בהם נוכחות ולמכור דרכם מוזיקה), מוזמן להחכים ולקרוא את הכתבה הזאת על ציוד וכלי נגינה ב-Second Life.

בחיפוש פשוט בגוגל תוכלו להגיע לאתרים רבים אחרים או לרשימות של משחקי מוסיקה, אבל הז'אנרים לא יהיו שונים (הדמיית כלים, יצירה, זיהוי) והתרשמתי שהעיצוב שלהם פחות מוצלח.

הערה טכנית: ברוב המקרים המחשב שלכם צריך להיות מעודכן מבחינת התקנות של JAVA, Active X, Flash, Shockwave. המשחקים יורידו ויתקינו מה שחסר אוטומטית ובחינם, אך תידרש סבלנות.

* עדכון! כתבה מרתקת שמסבירה כיצד המשחק guitar hero מסייע ותורם למיומנויות נגינה בגיטרה אמיתית.

0 תגובות:

הוספת תגובה