דפים

יום רביעי, יולי 25, 2007

10 דרכים להתעדכן ברשת לגבי הופעות וכנסים על מוזיקה

רשימה זאת נכתבה במסגרת פרויקט כתיבה קבוצתית – עשרה, אך כמובן שאשמח אם תעדכנו ותספרו על דרכים נוספות שלא ציינתי:

1. רשמו בפרטי היוזר שלכם ב-last.fm מדינה ועיר שבה אתם נמצאים ותקבלו בעמוד האישי שלכם (dashboard) הודעות על הופעות המתקיימות קרוב אליכם (הופעות / חו"ל וישראל)
2. אתרים של אוניברסיטאות ומוסדות מוסיקליים. מדובר בד"כ ברשימות מאוד מסודרות ומאורגנות. לדוגמא: הרשימות של Royal Holloway University of London, בתחתית העמוד הם מפנים לרשימות מעולות של מוסדות אחרים. (הופעות והרצאות / חו"ל)
3. Upcoming Events של יאהו! – היתרון בשירות שניתן ליצור פיד RSS ספציפי למילות החיפוש שתקישו. החיסרון הוא שהרבה אירועים מוזנים באופן וולנטרי ע"י הגולשים עצמם, לכן אין כיסוי מלא של כולם. (הופעות והרצאות / חו"ל וישראל)
4. אתר Conference Alerts. בוחרים את הנושא המבוקש להתעדכנות (music) ואפשר גם לבחור איזור בעולם ונרשמים לניוזלטר חודשי. נכון להיום לצערי אין RSS אבל שווה מאוד למי שמחפש רמה אקדמית (הרצאות / חו"ל)
5. רשימות "אירועי השבוע האמיתיים" המצויינות בבלוג של ניימן (בעיקר הופעות / ישראל)
6. מדור מוסיקה באתר "הבמה". מאפשר חיפוש לפי אמן, אולם, שם מופע וכולל מחירים ושעות. (הופעות / ישראל)
7. חנויות מוסיקה שמוכרות כרטיסים להופעות. למשל באתר של FNAC תוכלו לקבל מידע על כל ההופעות בצרפת בטווח של כמעט שנה. בישראל כדאי להירשם לניוזלטר של מחלקת המוסיקה ב"אוזן השלישית". (הופעות / חו"ל וישראל)
8. לוח כנסים והרצאות כאן בבלוג קסטה. הרשימה מתעדכנת באופן שוטף, אך עוסקת רק בכנסים שעוסקים בנושא הבלוג, כלומר על מוסיקה בעידן הדיגיטלי. (הרצאות / בעיקר חו"ל)
9. מדורי מוסיקה באתרים מקוונים של מגזינים כמו עכבר העיר ודומיהם. אגב שימו לב שטיים-אאוט ת"א מציג באתר סריקה מלאה של המגזין, אבל טיים-אאוט ניו-יורק למשל, הוא אתר עשיר בפני עצמו (הופעות / ישראל וחו"ל)
10. למי שמשתמש ב- Google Calendar כיומן, כדאי לדעת שהחל מיוני הושק מנגנון המאתר לוחות זמנים הקשורים במוסיקה (סיבובי הופעות, השקת אלבומים ועוד). מדובר בשיתוף פעולה של גוגל עם החברות Atlantic Records ו- Cordless Recordings וסביר להניח שחברות נוספות יצטרפו בהמשך. (בעיקר הופעות / חו"ל)

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

דרך נוספת להתעדכן על הופעות בארץ.
בעיקר על אמנים מחו"ל שמגיעים לארץ, היא האתר של אוריס מדיה.

אוריס מדיה, היא לייבל\חברת הפקה קטנה שמפיקה ערבי נוייז, ומוציאה דיסקים למספר הרכבים.

באתר שלהם לרוב יש רשימה מפורטת של כל ההופעות מחו"ל המתוכננות בארץ, כולל האמנים היותר אלמוניים שמגיעים לכאן, ולא זוכים לסיקור בעיתונות

http://www.aurismedia.com/

Nakamir אמר/ה...

עוד אחד שמעורר בי קנאה וגעגועים לירושלים:
"Messy.Boat.Bitch.On.Yacht" או
"מסיבות בטחוניות"
בכתובת
http://www.jlm.israel.net/home

הוספת תגובה