דפים

יום שני, יולי 02, 2012

10 דברים שלמדתי מהמשחק song pop

יש אנשים שאני צריכה לנפנף בפניהם ברשימת ה-achievements  הסנסציונית שלי במשחק song pop (לחצו על תמונה להגדלה) ולכן לקראת פרידה קרובה מהאפליקציה זו הזדמנות לפרסם כמה תובנות בגרוש, אתם מוזמנים לשתף גם משלכם:
  1. אם אתם קשישים וחוששים ממתחרה שיכפה עליכם לזהות שירי ראפ מודרני, אל דאגה, תוך כמה סיבובים זה בעצם הופך למשחק זיכרון פשוט ויש לכם סיכוי טוב. אולי גם תגלו על הדרך כמה שירים מעניינים.
  2. דווקא לבני גילכם תנו ז'אנר לא מתאים ואז לשניכם יהיה סיכוי שווה. וכמובן להפך, אם ילד תוקע לכם להיטים עכשוויים, החזירו לו בלקט שנות ה-70. אפילו אם תזהו רק 2 שירים זה יהיה יותר מהכלום בראשו של השחקן הצעיר.
  3. לטוב ולרע, מדונה, אלביס פרסלי, פרדי מרקיורי ואדי ודר הם בעלי הקולות המובחנים ביותר שלא ניתן לפספס גם עם סאונד חלש ודפוק של סמארטפון.
  4. את הגיטרה של הנדריקס מזהים יותר מהר מקלפטון או פייג'.
  5. בעלי אייפונים מקופחים. אם לא בא לכם לשחק בפייסבוק (בצדק) רק במערכת הפעלה אנדרואיד  סטטיסטיקות שבועיות ועמוד ה-achievements נותנים קצת מוטיבציה וכיוון איך כדאי לשחק. 
  6. גם ב-song pop הצרפתים מעצבנים.
  7. בתקופות שלפני הולדתכם קל לזהות מבצעים. בז'אנרים מתקופת ילדות/נערות תזהו גם מבצעים וגם את שמות השירים. משנת 2000 שינויים בהרגלי ההאזנה - דיסקים, נגנים, מחשב – הרבה יותר קשה לדעת את שמות השירים.
  8.  השיר Atomic של בלונדי נשאר מושלם גם כשהוא מכיל רבע שניה, שניה וחצי ובטח 2 שניות ומעלה.
  9. צעירים רבים שולטים בז'אנר punk המשובץ בכל מיני להקות אמריקאיות שעושות רעש, אך נכשלו מולי כשצריך לזהות שיר של הקלאש או סקס פיסטולס. המצב דומה גם בז'אנר country. מפתיע כמה אמריקאיים לא מזהים את ג'וני קאש.
  10. לא להירדם בשמירה כשהשיר Space Oddity צץ בז'אנר "שנות ה-60". יסממו אתכם עם שירים טרילילי טרללה ופתאום בום! מאיפה זה בא?!? כך תדעו מה הרגישו מיליוני בריטים כשראו לראשונה את דייויד בואי על מסך הטלוויזיה שלהם.

3 תגובות:

canna אמר/ה...

אותי song pop לימד למה את draw some אני יותר אוהבת:
1. אפליקציה לא תחרותית, הניקוד משותף
2. אין לחץ זמן, אף אחד לא עומד לך עם סטופר על הראש
3. אפליקציה שקטה, שאפשר לשחק גם במקום ציבורי בלי להביא את הקריזה לכל העולם

canna אמר/ה...

עידכון קטן: מהיום גם לאייפוניסטים המקופחים יש achievements :-)

אנונימי אמר/ה...

אם ניחשת שיר ראשון נכון, והמתחרה טעה, כל מה שנשאר לעשות, הוא להעתיק את התשובות עד הסוף.

הוספת תגובה