דפים

יום שבת, מאי 12, 2012

ספר הקסטות – עדכונים שוטפים (#1)

  • במסגרת כתבה על קסטות פורסם במגזין G  של גלובס ראיון עם חגי מרום ואיתי. עוד בכתבה מאיר ראובני, והחברים גיא דוביוס מהצימר וסרגיי פיסמני שכתבתי עליו. להורדת הכתבה בפורמט מלא עם תמונות לחצו כאן (PDF) ויש קישור לטקסט בלבד.
  • בציר הזמן בפייסבוק של ספר הקסטות התחלנו לציין תאריכים חשובים בתולדות הקסטות והטייפים. תאריך התחלה – 1962 – פיליפס ממציאה את הקסטה הקומפקטית הראשונה. אם יש לכם תאריכים שתרצו להציע מההיסטוריה של תעשיית הקסטה הישראלית והעולמית בואו לעדכן בטיימליין.
  • השבוע קיבלנו פרגון נוסף בבלוג עונג שבת. תודה לכל מפיצי המיילים, המשתפים בפייסבוק וטוויטר – זה עוזר מאד! אנחנו לא נספיק להדגיש שהספר הזה יוכל לצאת לאור רק בעזרת crowdsourcing
  • השבוע נחשפו לראשונה קטעי וידאו נדירים של ענבל פרלמוטר ז"ל ממש מתחילת הדרך של להקת המכשפות. זו הזמנות חגיגית לפרסם תמונה של אחת הקסטות הישראליות הנדירות ביותר:

קסטה פיראטית של המכשפות 1996, צוירה ביד ע"י ענבל פרלמוטר ז"ל

ב-1996 הקליטו המכשפות גרסה לשיר Sweet Dreams של היוריתמיקס לאלבום הצפוי שלהן מתכסות. השיר נאסר לפרסום על ידי אנני לנוקס וענבל פרלמוטר הוציאה אותו בכל זאת באופן עצמאי בקסטה פיראטית. היא ציירה בעצמה על נייר עטיפה עם ציור של ים וקראה לקסטה "חרא זכויות", לא ידוע כמה קסטות כאלה מכרה/חילקה. אפשר לראות ביוטיוב ביצוע לשיר בהופעה חיה, אבל אין לי מושג איך נשמעת הגרסה בקסטה כי כולם מפחדים שהסליל יקרע. אנחנו פשוט מסתכלים על זה כל יום בחרדת קודש.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אתם חייבים חייבים להעלות את זה לאינטרנט!!!

הוספת תגובה